Life Momento
I wish I could turn back the time and walk the hell away :)
plek!
Thursday, December 8, 2011 | 1:17 AM | 0 comments
heyyy
memang manusia perlu ada perasaan plek ow?
aku plekkk
ehhh
bkn aku plek
oranggg
ehem
aku normal
hohoho

dah 2 hari aku mengalami benda plek semenjak 'fb' xda. ehhh. pelu ka mun fb xda. memang perlu! tpi aku lalek apa. bukan sebab fb xda, aku plek okayyy. ahahaha. apa2 jk lah.
ok. benda plek nya ialah. mmmm. x la plek glak. normal jk sbenanya. maybe aku jak kot rasa plek ngan benda dakya. aku mok britauk. torang iboh tetak oww. hahaha. first, aku mimpi nya 2 kali dh!!! hahahaha. marek ngn ritok. tempat pun sama juak. rah skolah. x rasa plek ka?
kan aku dah padah iboh masok lam mimpi aku gikk. mejal ==''
ok. second, 2 org laki dah tego aku. errrr. hahaha. plek? memang plek!
laki first ya tego aku. nya mdh onlineeeee jak kejaa. aku terasa la. hahaha. kakya aku ngga lua. oww. x kenal spa ya -.-
laki second, ny tego aku juakkkkk. haishh. tpi bkn laki yg sama. bruk tadik ny tego. nya mlh bunyi. aku nangga la lua. oww. laki ya brik signal pdh 'on9 jk kja'. haishh. aku senyum jakkkk.
plek baaaa. tpi aku kenal laki ya. kinek x gik -.- spa nama nya oww. lpk dah.

Older Post | Newer Post