Life Momento
I wish I could turn back the time and walk the hell away :)
surat
Friday, December 9, 2011 | 6:18 AM | 0 comments
From Piah
p/s: sory tulisan burok. ketas x class.
adik kmk @ anak ktk tanya phl 'mak' nya nangis :)

Ros...
kmk tauk, ktk lebih t'tekan dri kmkorg nak. xpa. kmk faham sbb kmk pun penah rasa apa yg ktk rasa bahkan terok gik.
iboh la pdh ktk x sehebat mekrang. klak mekrang rasa hebat. ne bleh. mun ktk x hebat, kmkorg pun sama and mekrang akan jadikan ktk kdk mekrang. mun ktk x pande, kmk org akan ajar ktk so kitak akan pande kedak mekrang.
kmk org x pnah pun pdh x suka...cuma rasa x puas ati ya ada la, even ngan cdak lain pun mesti ada rasa ya bah. kmkorg tego sbb mun lamak sik tegur, makin teruk. kmkorg syg ktk.
kmk tauk ktk ada pendam apa yg kmkorg polah tp, seriously sorry. sorry alu2. kmk mok mlm tok jadi malam yg last kita gadoh. biar Allah jdi saksi kita kwn smpe bila2. InsyaAllah kmk akan tuka sikap kmk. fyi, kmk x pat tgk kwn kmk nangis. mun x kmk nangis juak. kmk x mok geng kita pecah. kita kawan smpe bila2. biar benda tok buka mata kita semua jadi lebih ok. sorry 4 everything
SORRY 4 EVERYTHING
friend 4ever...
**aku terjumpa lam buku :') tk surat psl kmkorg kelaie. aku baca blit. kakya nangis T.T mmm. tem ya bln 10 x silap aku. aku ng tauk dknya 'avoid' aku. tpi aku mlh x lalek. jeng3. ada sigek mlm lkak prep atik dtg bilit. ny brik surat. eyja bgik. aku baca. ok. aku phm. tem ya blm nangis gk. hohoho. kakya atik tnyk. ada pa2 pesanan ka mk brik ngn nya or bls surat ya. aku mk mdh smthing, tpi AIR MATA BERDERAI :'( so, aku nangis. aku x dpt mdh pa2. susah ckit mk ckp mn aku nangis tk. sora tersekat2. kakya atik pegi. aku tido trus. esok, MATA KEMBANG. adehh.

**stat ya aku 'avoid' ckit dri cdak. tpi sunyik aluuuu T.T besa laa. mun dh BESTFRIEND, ttp jdi BESTFRIEND. xda dpt ubah ya. slalu aku plg prep ngn eyja. smenjak kes ya, aku plg ngn jane. aku pendam jk apa yg trjadi ngn aku. cdak skl kan aku ka. cdak x jln ngn aku T.T sedihhh aluuu. tem rah pxen, cdak tinggalkan aku :'( cdak jln bertiga jk. aku sedih alu tem yaa. tpi aku pendam jk. aku jln ngn dak nana, ayuni. bnyk la dknya mlh ngn aku. tpi aku mlh x tauk jk. keep in heart.

**jeng! sigek mlm tk aku MELETUP. bkn meletup mrh. hahaha. nangis laa. aku dh x thn ngn suma yaa. fes2 dknya ngga dkya jk aku nangis. mlh x lalek. hati aku mkin sedih! spa x skit ati. aku ng sunyik alu tem ya. xda org phm :'( aku jrg nangis tauk x. tpi sbb hal ya. aku nangis! ok. aku pegi toilet. dudok lmk2 lam ya sbb ng xda org lalek aku baa. ada, tpi bkn daknya. aku pdh ngn kdirik iboh nangis! phl ko nangis hah. dh2! brenti2! mkin aku mrh dirik aku kdirik. mkin laju aek mata kluaa. adehh. ng sedih alu tem yaa. lmk aku lam toilet ya. kakya aku klua msok kls blit.

**msok kls, aku agak meja aku. tundok. x mk dknya tauk aku nangis. aku ng mk tapok jk! aku x mk dknya rasa apa yg aku asa tem ya. duhal dknya tauk aku nangis. kakya eyja ngn piah agak meja aku. nangis2. piah pdh nya x mk ngga kwn ny nangis :') aku nangis blit T.T kakya eyja pdh ''kmk nunggu ktk tego kmk tauk x. tpi kmk x tego kmk'' nya nangis T.T aku asa bersalah mlh cdak nangis. suma ya slh aku! aku senyum jk :') aku x mdh apa2 sbb aku tauk mn aku bckp, cdak x phm. sora tersekat2 gne mk phm. dknya pdh iboh nangis gik sambel lap aek mata aku. aku sedih aluuuu. tpi aku bersyuko ada kwn sebait cdak.

**esok ny rini x mk tego aku. aku dh bait dh ngn eyja, piah tem ya. tpi rini...aku x tauk. tem pi, ny x mk dudok sebelah aku :'( hanco ati. ok xpa. aku tahan jk. dh smpe kls, aku tego ny. aku tnyk ada netball x ptg tk<

kmk x mk kta berkelaie gik. cukup lh kmk dh mlh torang skit ati dgn perange gila kmk tok. kmk mk ubah perange kmk tk sak torang x sma 'gila' kmk. hehehe. wish taun dpn: x mk nangis! cuba2.

Older Post | Newer Post