Life Momento
I wish I could turn back the time and walk the hell away :)
what's up yo :D
Thursday, November 28, 2013 | 6:36 AM | 0 comments
Hellas yow! heeehooo. lamak dah aku x tulis ctok aihhh. sori bah :)

mmm. aku mok cita pasal apa oh? 
ada nangga gamba atas ya? okayy. ya team netball pegi johor. oi! johor ya. hahaha :D aku gembira plus plus bahagia sangat2 sebab... sebab apa? ohh. sebab impian aku dari fom2 tercapai. yeah!! x bahh. torang tok x paham bena aihh. tampa palak klk. camtok. tem fom 2 dolok aku pernah ekot pemilihan netball mok pegi pulau pinang (x silap aku lah). tpi, apa kan daya T^T aku x kenak pilih sbb cikgu lebih utamakan senior tem ya. apa jak lah aku tem ya. gik fom 2 bahh. aku nang mok alu pegi dolok sebab aku minat alu ngn netball. obsess lh katakan. hahaha. tem fom 3 aku x dpt mok ekot sebab PMR tem ya. haishhh. xpa la. rehat setaun aku kenak PMR taun lps. ya pn ekot netball mssm jk.

dan... apa jadi ngan aku kinek? weheeee. aku dapat ekot netball pegi semenanjung :3 gembiranyeeee. sebab apa? sebab aku dah besa -.- sebab aku dah fom 4 -.- sebab aku dah senior -.- tapi xpa! impian aku dah tercapai dohhhh. hahahaha :DD I'm the captain! you should obey me! or you'll get my slap. pakpakpak!! *hahaha. berangan kejap yerrr. psl captain2 tok aku x kesah glak tpi aku slalu knk oleh cikgu T^T 

banyak dugaan juak sebenarnya tem mok pegi johor riya. bayangkan aku dapat outing nok paling mahal! kat KL gik yaa. x gila pa. hahaha. hehh. memalukan jak -.-'' bln bpa tem ya ohh. lupak dah aku.bln 7 or 8 dkya kali. jerebu bah tem ya so game knk cancel. so so so kmkorg terperap dkt KL seharian. tauk x, SEHARIAN. sakit kaki bah berjalan jk2. ng la bes tapi menderita kaki dah nak patah. game x jadi, so pulang balit lah ke miri. haishh. membazir duit bena ehh.

jadi, aku pun patah semangat ._. aku x mok main netball gik *kononnya lah* hanco berkecai hati aku x jadi main netbal aihh. nang frust bebena lah. hahaha :D aku pike impian aku x terlaksana bak kata org. kmkorg dh berlatih bena2 bah. lari dah ntah bpa puluh round mok mantain stamina pake main sampe rasa nak tercabut kaki berlari T.T

nasib jerebu dah abis oi so kmkorg jadi pegi cnun! yeayyy :) betapa happy plus tidak yakin ny aku tem ya sebab aku takut banana fruits 2 times. hohoho. xpa lah. aku teruskan jak usaha aku berlatih bersama cdak. sambong balit latihan dolok2. sambong lari blit -.- ohh mennn. dahla 2 minggu gik mok pegi cnun. xpa lahh. aku kuatkan jak lah semangat aku tok. ne boleh lemah depan org nakk.

okayy. tem pegi cnun sangat2 menyakitkan hati betoiii laa. kenak?? cdak pun salah aku juak kenak marah? ohh. maybe aku tok captain so aku patut knk marah juak lah nak. kdk ya kah? adakah sebab aku x pantau anak2 buah aku? kenapa mereka harus emosional dalam melakukan tindakan? kenapa harus saya dipersalahkan dalam hal remeh temeh ini? kenapa?? cdak tinggal ic aku pulang knk marah? cdak lambat kumpul sebab cdak pegi solat aku knk tempias? haishhh. las2 flight delay juak pun -.- ya pn nak temper sampe nak terbang atap klia.

torang tok beruntung aihh. fom 1 dh dpt pegi cnun main netball. zaman aku dolok? haishh. nauzubillah x akan cikgu ya nak trimak torang oiii. aku rasa aku berlembut glak ngn dknya bah. ntah lah. kurang tegas? kali juak. ne ndak smpe pijak palak ohhh. tem training aku dah padah kol 4 ptg nak, dknya dtg kol bpa? hmmm. setengah jam kemudian. ntah gine daknya boleh dtg lambat glak. merangkak kali mok pegi padang ya. aku polah muka selambe jk lh. mls nak bertekak ngn anak2 buah. sian bah dknyaaa. hekhek.

tem dinner sepatutnya captain nak msok lam dewan ya. tapi aku suroh kwn aku sbb aku terpike aku nang x layak mok pikul jawatan ya. apa jk lah aku tok bahh. bknny pnde klaka glak ngn org. tem game pun. org nok jaga padang ya tunggah captain pke mk tentukan spa mk mbik bola suma2 ya. so aku anta kwn aku skalik agik. hohohoh. 

nampaknya berjela-jela aku bercerita tok ohh. xpa lah. see you next time! 

lots of love to you <3




Older Post